ReferanserDyrsku'n

Norges viktigste møteplass

Dyrsku’n i Seljord er Norges største handels- og landbruksmesse, og ble arrangert første gang for over 150 år siden, i 1866.

Hver høst fylles Dyrskuplassen med 90 000 besøkende - for en folkefest innen landbruk, kultur og handel som strekker seg over tre dager. I løpet av helga blir det omsatt varer for 500 millioner fra 800 ulike utstillere.  

En voksen og fire barn hilser på en kalv på Dyrskun.
Dyrsku'n byr på blant annet nærkontakt med dyr. Foto: Dyrskun / Mona Kasin

I over 20 år har ETN Grafisk produsert og levert trykksaker som program, bannere og skilt til Dyrsku’n. De siste årene har samarbeidet blitt enda tettere, og designavdelingen har blant annet bidratt med annonseproduksjon og utforming av ulike kart over området.

Fremsiden på programmet til Dyrskun fra 2023 og 2024 plassert på en hvit bakgrunn.
Kanelknuter på et serveringfat av tre.
Programmet til Dyrskun brettet ut, som viser en oversikt over arenaene og tidspunkter for ulike aktiviteter.
Programmet til Dyrskun brettet ut til å vise kartet over området.
Detaljert kart over Dyrskuplassen som hjelper de besøkende med å finne frem.
Tre ulike annonser for Dyrskun. Den ene annonsen viser håndarbeid, den andre viser en jente i bunad med en kalv, og den siste viser en gris som kikker nysgjerrig i kamera.
Annonser med ulike budskap til forskjellige målgrupper.

Spesifikasjoner

Oppdragsgiver
Produkt og tjeneste
Publiseringsår
2005 -