Dyrsku’n i Seljord er Norges største handels- og landbruksmesse, og ble arrangert første gang for over 150 år siden, i 1866.
Hver høst fylles Dyrskuplassen med 90 000 besøkende - for en folkefest innen landbruk, kultur og handel som strekker seg over tre dager. I løpet av helga blir det omsatt varer for 500 millioner fra 800 ulike utstillere.
I over 20 år har ETN Grafisk vært en solid samarbeidspartner for Dyrsku’n, med ansvar for produksjon og levering av trykksaker som program, bannere og skilt. De senere årene har samarbeidet blitt enda tettere, og designavdelingen bidrar nå med annonseproduksjon til både trykte og digitale flater, samt design av oversiktlige og brukervennlige kart.
Med kort responstid og stor fleksibilitet har vi løst både planlagte og spontane behov underveis. På denne måten har ETN Grafisk styrket både kommunikasjonen og publikumsopplevelsen, og samtidig bidratt til å profilere Dyrsku’n som et profesjonelt og publikumsvennlig arrangement.