ReferanserDyrsku'n

Norges viktigste møteplass

Dyrsku’n i Seljord er Norges største handels- og landbruksmesse, og ble arrangert første gang for over 150 år siden, i 1866.

Hver høst fylles Dyrskuplassen med 90 000 besøkende - for en folkefest innen landbruk, kultur og handel som strekker seg over tre dager. I løpet av helga blir det omsatt varer for 500 millioner fra 800 ulike utstillere.  

En voksen og fire barn hilser på en kalv på Dyrskun.
Dyrsku'n byr på blant annet nærkontakt med dyr. Foto: Dyrskun / Mona Kasin

I over 20 år har ETN Grafisk vært en solid samarbeidspartner for Dyrsku’n, med ansvar for produksjon og levering av trykksaker som program, bannere og skilt. De senere årene har samarbeidet blitt enda tettere, og designavdelingen bidrar nå med annonseproduksjon til både trykte og digitale flater, samt design av oversiktlige og brukervennlige kart.

Med kort responstid og stor fleksibilitet har vi løst både planlagte og spontane behov underveis. På denne måten har ETN Grafisk styrket både kommunikasjonen og publikumsopplevelsen, og samtidig bidratt til å profilere Dyrsku’n som et profesjonelt og publikumsvennlig arrangement.

Fremsiden på programmet til Dyrskun fra 2023 og 2024 plassert på en hvit bakgrunn.
Kanelknuter på et serveringfat av tre.
Programmet til Dyrskun brettet ut, som viser en oversikt over arenaene og tidspunkter for ulike aktiviteter.
Programmet til Dyrskun brettet ut til å vise kartet over området.
Detaljert kart over Dyrskuplassen som hjelper de besøkende med å finne frem.
Tre ulike annonser for Dyrskun. Den ene annonsen viser håndarbeid, den andre viser en jente i bunad med en kalv, og den siste viser en gris som kikker nysgjerrig i kamera.
Annonser med ulike budskap til forskjellige målgrupper.

Spesifikasjoner

Oppdragsgiver
Produkt og tjeneste
Design
Print
Publiseringsår
2005 -